De online cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' helpt jou als leidinggevende om klantgericht te handelen.
De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Dat wil iedereen wel die met zijn of haar organisatie producten en diensten levert aan anderen. Maar waar liggen de ultieme mogelijkheden en de onvermijdelijke grenzen? Volg je deze e-learning, dan weet je precies hoe je samen met je medewerkers doelgericht en effectief kunt werken aan een vijf-sterrendienstverlening vanuit de organisatie, waarin jij een leidinggevende positie hebt!
De online cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' helpt jou als leidinggevende om klantgericht te handelen.
De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' duurt ongeveer 1 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 3 uur.
Deze e-learning is geschikt voor iedereen die in een leidinggevende functie betrokken is bij het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening binnen zijn of haar organisatie. Advies vooropleiding: MBO2.
Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Beslissen en activiteiten, Initiëren, Aansturen, Begeleiden, Aandacht en begrip tonen, Samenwerken en overleggen, Ethisch en integer handelen, Relaties bouwen en netwerken, Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Vakdeskundigheid toepassen, Analyseren, Onderzoeken, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Kwaliteit leveren, Omgaan met verandering en aanpassen, Met druk en tegenslag omgaan, Gedrevenheid en ambitie tonen, Ondernemend en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.
De cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' bestaat uit een e-learning met audio- en videomateriaal, een communicatieopdracht, checklist klachtenbehandeling, plan van aanpak voor ultiem klantgericht beleid.
Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets.
Deze cursus bestaat uit 2 modules.
De online cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.
Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!
Leuk dat je een review wilt plaatsen. Deze functie is alleen beschikbaar nadat je bent aangemeld. Uiteraard is het aanmelden volledig gratis.